Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Polregio szuka pomocy w uruchomieniu Impulsa. Na wszelki wypadek

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Data publikacji:
22-01-2025
Ostatnia modyfikacja:
21-01-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Polregio szuka pomocy w uruchomieniu Impulsa. Na wszelki wypadek
fot. Adam KupniewskiZdjęcie ilustracyjne
Opolski zakład Polregio obawia się problemów z uruchomieniem EZT Impuls pierwszej generacji po trwającym właśnie przeglądzie P3. Opublikował więc zapytanie o informację cenową dla usługi jego uruchomienia. Zebrane dane mają być pomocne przy rozpisywaniu przetargu, który zostanie ogłoszony w razie sprawdzenia się przewidywań.

Opolskie trójczłonowe Impulsy serii EN63A są własnością samorządu województwa. Na liniach w regionie można je spotkać od sierpnia roku 2016. Pojazdy skierowano na trasę Kędzierzyn-Koźle – Opole – Wrocław. Potem, korzystając z prawa opcji, Urząd Marszałkowski zamówił jeszcze dwie jednostki, odebrane w 2018 r.

Jak czytamy w opisie postępowania, Polregio poszukuje podmiotów „posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia” i zaprasza ich do złożenia „informacji cenowej”. Wspomniano też zdawkowo o „problemach ze sterowaniem” jednostki. Z załącznikami do postępowania nie mogliśmy się zapoznać, ponieważ dostęp do nich zastrzeżono tylko dla jego uczestników.

Polregio: Zapytanie na wszelki wypadek

– Przeglądy pojazdów EN63A z poziomu P3.2 realizowane są we własnym zakresie w hali taborowej w Kędzierzynie-Koźlu – informuje rzecznik opolskiego oddziału Polregio Sylwia Jaeschke. Przewoźnik ogłosił omawiane postępowanie, ponieważ w ubiegłym roku po przeglądzie pojazdu tej samej serii, EN63A-049, „występowały problemy z uruchomieniem”. – Na tym etapie postępowanie nie dotyczy wykonania usługi, lecz jedynie zebrania informacji z rynku o wartości takiej usługi – zastrzega nasza rozmówczyni.

EN63A-050 jest obecnie na końcowym etapie przeglądu P3.2. Planowana data podjęcia próby jego uruchomienia to 27 stycznia. – W przypadku, kiedy wystąpi problem z uruchomieniem pojazdu EN63A-050 (czego dzisiaj jeszcze nie wiemy), zostanie ogłoszone postępowanie na wykonanie usługi, w oparciu o dane, które obecnie zbieramy na platformie zakupowej – wyjaśnia Jaeschke.

Przedstawicielka przewoźnika nie odpowiedziała na pytanie, czy problemy z uruchomieniem Impulsa mogą mieć związek z tzw. kolejową aferą hakerską.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5